Retourbeleid

 

Belangrijke informatie

  • 30 dagen om retour aan te vragen
  • 14 dagen om terugbetalingen te verwerken
  • geen restockingkosten
  • klanten zijn verantwoordelijk voor de verzendkosten

Retourproces

Heb je besloten dat dit niet is wat je je ervan had voorgesteld en wil je je aankoop retourneren? Dan gaan we!

Je kunt het proces beginnen door contact met ons op te nemen via blabla, en je moet dit doen binnen 30 dagen na ontvangst van het pakket (want dat is onze periode voor retourzendingen).

Als je contact met ons opneemt, zal onze klantenservice je voorzien van alle gegevens die je nodig hebt (inclusief het retouradres). Stuur je bestelling niet zomaar terug zonder ons hiervan op de hoogte te stellen, want dergelijke pakketten worden geweigerd.

Houd er ook rekening mee dat er bepaalde voorwaarden zijn waaraan je artikelen moeten voldoen om in aanmerking te komen voor retourzending - ze moeten met name ongebruikt en ongewassen zijn en de originele labels moeten er nog aan zitten.

Als je overgaat tot het verzenden van het pakket, gebruik dan een dienst die trackingnummers heeft - en stuur de jouwe naar onze klantenservice.

Terugbetalingen

Hoera, we hebben je pakket ontvangen! Eerst controleren we het en laten we je weten of je retourzending wordt geaccepteerd. Als dat zo is, geef ons dan tot 14 dagen de tijd om het te verwerken en je geld terug te storten (het zal op dezelfde bankrekening/kaart verschijnen waarmee je in onze winkel hebt betaald).

Bestelling annuleren

Ben je van gedachten veranderd en wil je je bestelling volledig annuleren? Dat is helemaal prima, maar haast je wel! We kunnen dit alleen doen als de bestelling nog niet is verzonden. Neem bij voorkeur contact met ons op via info@licera.nl met je bestelnummer en wij regelen het.

Als je te laat bent, kun je nog steeds retourneren volgens dit retourbeleid.

Verkeerde bestellingen, schade enz.

Wacht even! Je pakket is aangekomen, maar er klopt iets niet? De meest voorkomende problemen zijn een verkeerde maat/kleur of misschien een beetje schade aan de artikelen.

Maar dat is absoluut geen probleem, wij zijn er voor je! Neem contact op met info@licera.nl met je bestelnummer, foto's en een korte uitleg. Meestal vervangen we de probleemitems zonder extra kosten door nieuwe.

Vergeet niet om binnen 24 uur na ontvangst van je pakket contact met ons op te nemen.

 

Contact